درباره وبلاگ


از امروز ديگه متفاوت شديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 84
بازدید هفته : 241
بازدید ماه : 1688
بازدید کل : 179570
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

شیرازدانلود|دانلود فیلم رسوايي |بازی|برنامه|موسیقی|اخبار روز|فال|استخاره|




 


0_hamidhira_mihandownload.jpg

در سال گذشته ي ميلادي براي دستگاه هايي نظير آيپد , گوشي هاي آندروييدي و پي اس پي يك بازي منتشر شد كه به شدت مورد استقبال قرار گرفت و به يكي از محبوب ترين بازي ها تبديل شد . شدت استقبال از اين بازي به قدري بالا بود كه شركت سازنده تصميم به ساخت نسخه ي كامپيوتري اين بازي گرفت و حالا در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر اين بازي منتشر شده است . نام اين بازي محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگين) مي باشد و بدون شك اگر تا به حال اين بازي رو نديده باشيد با دانلود اين بازي و نصب آن شما هم از طرفداران پروپاقرص اين بازي معتاد كننده خواهيد شد .
داشتن گرافيك بالا نسبت به حجم كم بازي , رنگ آميزي شاد و كاربرپسند , داشتن 195 مرحله زيبا و .... از ويژگي هايي است كه چشم بستن روي اين بازي رو بسيار سخت خواهد كرد.
موضوع بازي از اين قرار است كه پرندگان كوچك و زيبايي در حال زندگي آرام خود هستند كه ناگهان يك روز متوجه ميشوند كه تخم هايشان دزديده شده و با كمي تحقيق متوجه ميشوند كه دزد تخم ها خوك هايي هستند كه در همسايگي اين پرندگان زندگي ميكنند . و اين پرندگان تصميم به نابودي خوك ها ميگيرند تا تخم هايشان را از چنگ خوك ها در بياورند.
شروع بازي و مراجل ابتدايي به شما ياد خواهد داد كه در اين بازي چگونه بايد عمل كنيد . به دليل همين آموزشي بودن چند مرحله ابتدايي ممكن است فرض كنيد با يك بازي ساده رو به رو هستيد.اما اگر چند مرحله جلو برويد متوجه سختي و معماهاي پيچيده و شيرين اين بازي خواهيد شد و باور خواهيد كرد كه دل كندن از بازي كاريست بسيار دشوار !

دانلود رایگان این بازي به همراه ويژگي ها و تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...


  دانلود Acronis True Image Home 2012 build 6154 Final نرم افزار قدرتمند پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات

| دانلود نسخه جدید نرم افزار قدرتمند پشتیبان گیری Acronis True Image| 

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید یکی از قدرتمندترین نرم افزار های پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Acronis True Image نرم افزاری بسیار قدرتمند برای ایجاد نسخه پشتیبان از سیستم عامل و فایل های شخصی است.این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری از تمامی داده های کامپیوتری مانند فایل های ویدئویی،فایل های اجرائی، تصاویر،فایل های سیستمی، فایل های صوتی و ایمیل را داراست.با استفاده از این نرم افزار می توانید از سیستم عامل خود ایمیج تهیه کنید و در مواقع ضروری که سیستم عامل بر اثر ویروسی شدن از بین می رود سیستم عامل خود را به راحتی و تنها با یک کلیک بازگردانی کنید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


 دانلود Casit Guard v4.0 - نرم افزار كاسيت رمزگذاری بر روی فایل و فولدرها

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده كه خواسته اید بر روی فایل ها و پوشه های خود قفل و پسوردی را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسی دیگران جلوگیری كرده و امنیت فایل های خود را برقرار سازید و برای این كار نیز نرم افزارهای فراوانی را امتحان كرده اید كه نتایج دلخواه شما را نداشته اند.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 19 خرداد 1391برچسب:Casit Guard , قفل گذاری و محافظت , محافظ كاسيت, :: 20:46 ::  نويسنده : saeed

 

 این پست رو مخصوص صدف خانوم گذاشتم

که تو نظرات در خواست کرده بود

دانلود در ادامه مطلب

دانلود از سرور شیراز دانلود در فورشیرد

 



ادامه مطلب ...