درباره وبلاگ


از امروز ديگه متفاوت شديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 156
بازدید ماه : 1603
بازدید کل : 179485
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

شیرازدانلود|دانلود فیلم رسوايي |بازی|برنامه|موسیقی|اخبار روز|فال|استخاره|




سه شنبه 28 تير 1390برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : saeed
سه شنبه 28 تير 1390برچسب:, :: 13:30 ::  نويسنده : saeed
سه شنبه 28 تير 1390برچسب:, :: 13:23 ::  نويسنده : saeed
سه شنبه 28 تير 1390برچسب:, :: 13:20 ::  نويسنده : saeed

 

1- قبول کنید به دنبال برقراری رابطه هستید

افتخار کنید به سن بلوغ و بزرگسالی رسیده اید و همچنین به خوبی می دانید نیازمند همسری هستید که ادامه زندگی خود را با او بگذرانید.

2- روابط گذشته را برای خودتان حل نمایید

سعی کنید صدماتی که در گذشته به شما وارد آمده را فراموش کنید و اگر تقصیر از جانب شما بوده تلاش کنید از آنها عذر خواهی کرده و طلب بخشش نمایید. اگر بخواهید همواره وقایع تلخ گذشته را در ذهن خود مرور کنید و سعی بر منطقی کردن آنها داشته باشید، مطمئن باشید که کار به جایی نخواهید برد. شما باید از یک رابطه فقط دریافت احساسی داشته باشید. نامه ای بفرستید، تلفن بزنید، و از همه اینها بهتر رو در رو با شخص مورد نظر صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که بخشش و عشق در قلب شما زندگی می کند نه در سرتان.

3- از تمرین تصویری استفاده کنید

بر روی یک تکه کاغذ بنویسید: "من خوشحالم از اینکه مالک ......هستم." و رابطه ای که آرزویش را می کنید برای خود توصیف نمایید. سعی کنید احساسات، و آرزوهایی را که دارید، در ذهن خود به تصویر بکشید و البته نه فقط در مورد شریک زندگی، بلکه به طور کلی در مورد رابطه تان. در آن سمت کاغذ هم بنویسید: "مطمئن هستم که به تمام خواست هایم می رسم، به این دلیل که...." و بعد هم تمام حقایق موجود پیرامون آن مطلب را برای خود به رشته تحریر درآورید. این کاغذ را به کسی نشان ندهید، اما آنرا در دسترس نگه دارید و به طور مکرر به آن نگاه بیندازید.

4- باورکنید که جذب جنس مخالف یکی از طبیعی ترین کارها در سرتاسر دنیاست

اگر برای بدست آوردن چیزی، بیش از اندازه تلاش می کنید، بهتر است کاملاً ریلکس با قضیه برخورد کنید؛ چراکه طبیعت آنچه را که لازم است، انجام می دهد!

5- همان طور رفتار کنید که انتظار دارید دیگری با شما رفتار کند

در خودتان همان صفاتی را که دوست دارید شریکتان داشته باشد، پرورش دهید و برای ارتقای آنها از هیچ تلاشی مضایقه نکنید: کلاس، آماده سازی، تراپی، رشد معنوی، رژیم، ورزش و غیره.

6- اگر کاری که انجام می دهید نتیجه بخش نیست موارد دیگر را امتحان کنید

خود را از مرزهایی که در سرتاسر خود کشیده اید، رها سازید. اگر برای مدت زمان بسار زیادی است که با آدم ها متفاوت قرار ملاقات می گذارید، اما به نتیجه دلخواه دست پیدا نمی کنید، به خودتان مدتی فرصت بدهید تا بتوانید راحت تر با مسائل برخورد کنید. اگر جزء افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند، بهتر است کمی به بیرون بروید، و یا به کانون های همسریابی ملحق شوید.

7- به سکس با همسرتان به عنوان یک امر مقدس نگاه کنید

چون همین طور هم هست. سکس نشانه مقدسی از عشق حقیقی و سرسپردگی شما، هم نسبت به خودتان و هم نسبت به شریک زندگیتان می باشد. یک رابطه موفق جنسی می تواند یک ارتباط ضعیف را حتی تا 3 سال نیز برقرار نگه دارد. شما که دوست ندارید پس به پایان رسیدن دورانتان مجبور شوید جلوی آینه، سیگار دود کنید؟

8- اصوات درونی خود را که موجب تخریب رابطه می شوند، کنترل کنید

وقت بگذارید و با صدای درونتی تان در مورد وقایع گذشته، ترس ها، ناراحتی ها، نگرانی ها، آسیب ها، و زخم ها صحبت می کند. با انجام این کار به طور حتم به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

9- سعی کنید برای شخص منحصر بفردی که وارد زندگیتان می شود ارزش و احترام قائل باشید

آن خانم و یا آقای مورد نظر در حال حاضر مشغول زندگی شخصی خود هستند. باید برای آنها انرژی بفرستید تا آنها را پذیرای زندگی مشترک سازید.

10- با روی باز از دیدگاههای جدید استقبال کنید

کتاب هایی از قبیل آنچه در این قسمت به آن اشاره می شود را مطالعه کنید: کتاب آمادگی برای انجام کارهای شخصی، نوشته دکتر پاتریشیا آلن؛ چگونه مجرد نمانیم، نوشته نیتا تاکر؛ سکس ، عشق ، شیفتگی: چگونه می توانم تشخیص دهم؟ نوشته ری ای شرت. حتی اگر با تمام مطالب داخل کتاب موافق نبودید سعی کنید به تدریج دید خود را نسبت به مسائل مختلف تغییر دهید.



سه شنبه 28 تير 1390برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : saeed
آقایان جذاب | 20JOK.COM
 
خانم ها به نوع خاصی از مردها علاقه دارند، به همین دلیل از مردهایی که دارای یک سری خصوصیات خاص هستند به شدت پرهیز می کنند. این امر در دوران اولیه ارتباط از اهیمت ویژه ای برخوردار است درست زمانی که خانم ها در حال قضاوت خصوصیات اخلاقی آقایان هستند.

در زیر خصوصیات ۸ تیپ از مردانی را که خانم ها سعی می کنند خودشان را از آنها دور نگه دارند آمده است. ما این اطلاعات را از طریق مصاحبه هایی که با جمع کثیری از خانم ها انجام داده ایم، بدست آورده ایم.
البته اگر یکی یا چند تا از خصوصیات زیر در شخصیت شما وجود داشت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که اغلب آنها باعث بر هم خوردن رابطه نخواهند شد. نظر ما این نیست که خصوصیات اخلاقی خود را به طور کلی تغییر دهید بلکه مراقب آن دسته از رفتاری که به مزاج خانم ها چندان خوشایند نیست باشید. خواندن مقاله را ادامه دهید تا متوجه شوید که خانم ها چه چیزهایی را دوست ندارند. از این طریق نوبت بعد که با همسر یا دوست دخترتان ملاقات داشتید راحت تر می توانید اثر گذار جلوه کنید.
 
۱- مردهای نیازمند
او بیش از اندازه احساساتی است و از همان آغاز کار تمام عواطف خود را به بیرون میریزد. این مرد نسبت به خود شک دارد و دائما نیازمند اطمینان های مکرر در زمینه شغلی دوستی و رابطه ای است.
چرا او جذاب نیست: اعتماد به نفس و استقلال از جمله خصوصیات جذاب آقایون در نظر خانم ها هستند و عدم اطمینان و وابستگی نکوهیده هستند. بیشتر خانم ها به دنبال مرد قدرتمندی هستند که در زندگی بتوانند بر او تکیه کنند. بنابراین اگر شما همیشه بر آنها تکیه کنید – به ویژه در مراحل ابتدایی رابطه – او ممکن است نسبت به توانایی های شما مشکوک شود و از آنجایی که خانم با تمام ناامنی ها به یک رابطه قدم می گذارند دیگر انتظار ندارند که از جانب شما نیز شاهد عدم اطمینان باشند.
اگر چنین فردی هستید چه بکنید: زمان بندی راه حل کار شماست. شما در آغاز ارتباط می بایستی خیلی مراقب اخلاق و رفتار خودتان باشید. نا امنی ها و تمام احساسات خود را یک جا بروز ندهید. زمانی که رابطه شما به اندازه کافی صمیمی شد می توانید عواطف خود را تا آنجا که میل دارید با او در میان بگذارید. در آن زمان او حتی به خاطر انجام این کار از شما سپاسگزار نیز خواهد شد.

۲- مردی که رفتارش قابل پیش بینی باشد
خانمها از این نوع مردها خوششان نمی آید چراکه می توانند به راحتی تمام عکس العمل هایش را پیش بینی کنند. چنینی مردی در ذهن خود پیرو یکسری قوانین و مقررات خاصی است که همیشه رفتارهایش را بر پایه آنها انجام می دهد. به عنوان مثال هیچ گاه برای اینکه خانم را سوپرایز کنند بدون قرار قبلی او را به گردش نمی برند.
چرا او جذاب نیست: خانم ها تا حدی به دنبال رفتار غیر قابل انتظار در آقایون می گردند (مردهایی با روح آزاد) به این دلیل است که اکثر خانم ها به دنبال “پسرهای شیطون” می گردند. این تنها به دلیل شیطنت نیست که خانم ها جذب می شوند بلکه دلیل اصلی آن غیر قابل پیش بینی بودن آنهاست.
اگر چنین فردی هستید چه بکنید: اگر می خواهید در خانم ها تاثیر بگذارید لزوما نباید آدم بدی باشید بلکه سعی کنید خصوصیات مثبت را با هم جمع کنید – به ویژه در ابتدای رابطه - به راحتی با او تماس بگیرید و برای آخر هفته او را به یک پیک نیک و یا شام خوشمزه دعوت کنید. زمانی که این کار را انجام دهید اگر تا چند وقت هم درگیر کارهای روزمره خود باشید او از دست شما ناراحت نمی شود. سعی کنید هر چند وقت یکبار با انجام کار های این چنینی او را شگفت زده کنید و سرزندگی و شادابی را به رابطه خود دعوت کنید.

۳- مردهای متکبر
او بسیار خود خواه و خود بین است. همچنین بی ادب نیز می باشد نه تنها با خانم ها بلکه با تمام افراد و احساس می کند که همه از او پایین تر هستند. حتی اگر در روز ملاقات شخصی که دارای چنین خصوصیتی است با خانم مورد نظر مهربان باشد و برخورد خوبی داشته باشد باز هم کافی نخواهد بود زیرا خانم ها رفتار شما را با سایر افراد را نیز مد نظر می گیرند.
چرا او جذاب نیست: خانم ها اغلب برای ارزیابی خصوصیات اخلاقی مردها رفتار آنها را با افراد دیگر می سنجند. بنابر این اگر در روز ملاقات با او مهربان باشید خانم رفتار شما با سایر افراد را نیز مد نظر قرار می دهد.
اگر چنین فردی هستید چه بکنید: هیچ خانمی دوست ندارد که در جلوی مردی کم بیاورد بنابراین در زمان ملاقات بهتر است خود پرستیتان را پنهان کنید و اگر می خواهید که حقیقتا در او تاثیر بگذارید باید با تمام افرادی که در کنار شما هستند با احترام رفتار کنید. چرا که او در حال نظاره شماست.


 

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 22:50 ::  نويسنده : saeed
رژیمی لاغری موثر برای آقایون چاق
لاغری | 20JOK.COM
کنترل وزن در مردان با زنان متفاوت است، در اینجا چند توصیه برای لاغر شدن مردها را خواهیم دید.

مردها چگونه لاغر شوند؟
برخی از مردها به دنبال لاغر شدن هستند. طبق تحقیق مجلۀ ابپی( (obepi در سال ۲۰۰۹، بیشتر مردان بالغ اضافه وزن دارند. و هرچه سن آنها بیشتر می شود وزن شان نیز افزایش می یابد. در رده سنی ۶۴-۵۵، میانگین چاقی به ۲۰% میرسد.
 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 22:49 ::  نويسنده : saeed
چشم | 20JOK.COM
سیاهی دور چشم چرا به وجود می‌آید؟ چرا وقتی به اندازه‌ی کافی می‌خوابیم و زندگی‌مان از تعادل برخوردار است، تیرگی اطراف چشم از بین می‌رود یا کمتر می‌شود؟ چه راه‌هایی برای رفع یا کاهش این تیرگی وجود دارد؟


ادامه مطلب ...


یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 22:47 ::  نويسنده : saeed
اس ام اس عاشاقه | 20JOK.COM
 
وقتی به هیچ دردی نخوری , دردا بیشتر بهت میخورن.



آنگاه که.......... ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس میکنی؛ به خاطر بیاور که ...... زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است!!!



پروانه گاهی فراموش می کند که زمانی کرم بوده است. و کرم نمی داند که روزی به پروانه ای زیبا بدل خواهد شد ...
فراموشی و نادانی مشکل امروز ماست ...

ادامه اس ام اس های عاشقانه و عارفانه جدید را در دنباله مطلب بخوانید


ادامه مطلب ...


یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 22:46 ::  نويسنده : saeed
کلیپ موبایل
کلیپ آموزنده برای آقایوم متاهل که چطوری باید با خانم هاشون رفتار کنن!
با دو فرمت WMV و 3GP
[ پیشنهاد می کنم دانلود این کلیپ رو از دست ندید ]

[ پیشنهاد می کنم دانلود این کلیپ رو از دست ندید ]


ادامه مطلب ...


یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 22:45 ::  نويسنده : saeed
کاسکوی سخنگو | 20JOK.COM
کلیپ جالب و خنده دار یه کاسکوی خیلی خیلی باهوش و بانمک که هم حرف میزنه و هم شعرای خیلی قشنگی بلده! میگن قیمت این کاسکو بیست میلیون تومانه!!!

[ پیشنهاد می کنم دانلود این کلیپ رو از دست ندید ]


ادامه مطلب ...


یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 22:44 ::  نويسنده : saeed

http://dl.onlydownload.ir/2011/amin/images/Floral-Design-Elements-Vector.jpg

 

وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Cute Floral Design Elements Vector را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد

 




ادامه مطلب ...


یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 22:42 ::  نويسنده : saeed

http://dl.onlydownload.ir/2011/amin/images/25_Fruit.jpg

 

مجموعه ۲۵ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع میوه ها را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود



ادامه مطلب ...


یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 22:32 ::  نويسنده : saeed
 


Professional Website Template| Jommla Templates|PSD| 900MB
مجموعه آماده شده شامل 110 قالب بسیار زیبا و خیره کننده از لحاظ گرافیکی برای وبسایت می باشد که با نرم افزار قدرتمند فتوشاپ طراحی شده و براحتی این قالب ها قابل ویرایش می باشند و میتوان متون قالب ها را از انگلیسی به فارسی تبدیل نمود. همانطور که گفته شد قالب ها بسیار زیبا هستند و تقریباً تمامی موضوعات مانند وبلاگ، سایت دانلود، فروشگاه و ... را پوشش میدهند. علاوه بر مجموعه 110 قالب مجموعه دیگری با نام Joomla template قرار داده شده که شامل صدها قالب زیبا و و معروف برای جوملا که یکی از قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوای سایت است بهمراه پلاگین ها و ابزارهای اضافی این سی ام اس می باشد.

برای دانلود رایگان مجموعه 110 قالب حرفه ای سایت از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب ...


 

http://mihandownload.com/mypic/Saeed/hooked-carp-invasion.jpg

National Geographic - Hooked: Carp Invasion (2011) HDTV XviD-DiVERGE


Language: English


00:44:54 | 624x352 | XviD - 952Kbps | 29.970fps | MP3 - 128Kbps | 349MB


Genre: Documentary



نام مستند:  Hooked Carp Invasion - گرفتار تهاجم کپورها


سال انتشار: ۲۰۱۱


زبان: انگلیسی


مدت زمان: ۴۵ دقیقه


حجم: ۳5۰ مگابایت


کیفیت: HDTVRip


زیرنویس انگلیسی : ندارد


خلاصه داستان : کپورهای آسیایی به سمت راه های

آبی

امریکا حرکت کرده اند ، با اشتهایی باورنکردنی در خوردن همه چیز که باعث به هم ریختن اکوسیستم و میل آن به نابودی شده است.در این مستند به داخل آب هایی که این

کپور

ها زندگی می کنند می رویم تا با روش زندگی آن ها آشنا شویم و ...


این ماهی از خانواده است که دارای ۲ جفت سبیلک، ودندان‌های حلقی با فرمول ۳٫۱.۱-۱٫۱.۳ یا ۳٫۲.۱-۱٫۲.۳ می‌باشد. کپور معمولی فلس‌هایی درشت و باله پشتی ممتدی دارد. تعداد فلس‌های خط جانبی در این ماهی ۳۲-۳۰ عدد می‌باشد. دهان آن کشویی بوده و قابل بیرون زدن است. کپور معمولی در حوضه‌های دریای خزر، رودخانه تجن و تمام حوضه‌های آبریز ایران پراکنش دارد. حداکثر طول در این ماهی ۱۵۰ و میانگین ۳۸ سانتی متر است. بدن این ماهی تا حدی دراز است و طول ۳ برابر ارتفاع می‌باشد. سر ماهی بزرگ و پوزه کند است. باله مخرجی کوتاهی دارد. در باله پشتی ۳ تا ۴ خار سخت و ۱۵(۱۶) تا ۲۱(۲۲) شعاع نرم و شاخه شاخه وجود دارد. در باله مخرجی نیز ۳ خار سخت و ۵ یا ۶ شعاع نرم شاخه شاخه دیده می‌شود.


این ماهی همه چیز خوار بوده و از موجودات ریز بستر آب، کرم‌ها،

سخت‌پوستان

، نوزاد حشرات و حتی فضولات حیوانی و گیاهی، لاشه حیوانات، تخم ماهیان و حتی نوزادان خود را مصرف می‌کنند.


در دمای کمتر از ۷ درجه سانتی‌گراد به صورت دسته جمعی به خواب زمستانی فرو می‌روند. در آب شیرین به سر برده و آب‌های گرم، آرام و پوشیده از گیاه را دوست دارد.


در میان کپور ماهیان می‌توان ۴ نوع آن را بر حسب قرار گرفتن فلس‌ها بر روی بدن از یکدیگر تشخیص داد: ۱)کپور فلس‌دار: که دارای بدنی کاملا پوشیده از فلس است. ۲) کپور آئینه‌ای: که دارای فلس‌های آئینه‌ای شکل و نا مرتب است. ۳)کپور فلس یک ردیفی: که دارای یک ردیف فلس در امتداد خط جانبی بوده و همگی آنها به یک اندازه‌اند. ۴) کپور چرمی یا برهنه: که فاقد فلس و یا دارای تعداد کمی فلس است. عمر این ماهی تا 45-50 سال گزارش شده و نمونه های از آن تا 30 کیلوگرم وزن می توانند داشته باشند


گونه‌های پرورش‌داده‌شده و رنگارنگ به نام کپور گلگون (کوی) معروفند.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ادامه مطلب ...



http://mihandownload.com/mypic/Saeed/ashwinfin.jpg

امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود فیلم آموزشی را با نام 3 great special effects tutorials برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، دانلود فیلم آموزشی جلوه های ویژه فتوشاپ میباشد، که به شما طریقه فراگیری سبک های گفته شده را به شما نمایش میدهد. شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی یک متخصص هر آنچه را که از فتوشاپ میخواهید به دست آورید!.همچنین .جالب است بدانید تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن این فیلم آموزشی برای دانلود نکرده اند و سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این فیلم را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
ادوبی فتوشاپ (به انگلیسی: Photoshop، به معنی کارگاه عکاسی) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده است.[۱] آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ دوازدهم آن است که با اسم ادوبی فتوشاپ سی‌اس۵ شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite است و به معنای برنامهٔ خلاق است.)
در نسخه‌های پیشین، این نرم‌افزار همراه با نرم‌افزار دیگری به نام ادوبی ایمیج‌ردی نصب می‌شد که روی آماده‌سازی تصاویر برای وب تمرکز داشت. تنظیم دقیق فرمت، کیفیت، فشرده‌سازی تصاویر و انیمیشن در فرمت گیف از امکانات این برنامه بودند. بعد از خرید شرکت مکرومدیا توسط آدبی و اضافه شدن برنامه فایرورکس بسته‌های نرم‌افزاری آدوبی، اکثر امکانات این برنامه با فتوشاپ ادغام شدند.
اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از فتوشاپ به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود.
فتوشاپ همچنین با دیگر نرم‌افزارهای شرکت ادوبی برای ویرایش و ساخت انیمیشن و لوح‌های فشرده ارتباط قوی دارد. فایل‌ها در فرمت اختصاصی فتوشاپ پی‌اس‌دی می‌توانند به نرم‌افزارهای دیگر از قبیل ادوبی ایمیج‌ردی، ادوبی ایلاستریتور، ادوبی پریمایر، ادوبی افتر افکتس و ادوبی انکور دی‌وی‌دی صادر شوند و بالعکس، از آنها به فتوشاپ وارد شوند. برای مثال، فتوشاپ CS (نسخه ۹) از ساخت منو و دکمه‌هایی برای دی‌وی‌دی حمایت می‌کند (که بعداً در نرم‌افزار ادوبی انکور دی‌وی‌دی مورد استفاده قرار می‌گیرند).[نیازمند منبع]
از دید گرافیکی نرم‌افزار فتوشاپ توانایی کار با چندین نمونه رنگی را دارد، که عبارت‌اند از نمونه‌های رنگی آرجی‌بی، ال‌ای‌بی، سی‌ام‌وای‌کی، سیاه و سفید و غیره.
فتوشاپ قادر به خواندن و نوشتن پرونده‌های تصویری در قالب‌هایی از قبیل جیف، جی‌پگ، پینگ و غیره است. هم‌چنین فرمت اختصاصی این نرم‌افزار پی‌اس‌دی (به انگلیسی: PSD) نام دارد (مخفف Photoshop Document یا سند فتوشاپ).
شهرت فتوشاپ به این دلیل است که فرمت پی‌اس‌دی به صورت گسترده استفاده می‌شود و تا حدی توسط نرم‌افزارهای رقیب حمایت می‌شود[نیازمند منبع]. فرمت پی‌اس‌بی نسخه جدیدتری از فرمت قبلی است که برای فایل‌هایی با اندازه بیشتر از ۲ گیگابایت طراحی شده است.
آخرین نسخه فتوشاپ CS5 می‌باشد در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۳۸۹ هجری شمسی معرفی و در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ هجری شمسی برای فروش و در دو نسخه بیسیک (به انگلیسی: Basic) و اکستندد (به انگلیسی: Extended) عرضه شده‌است.
در این فیلم آموزشی 3 جلوه بینظیر فتوشاپ را به شما آموزش میدهد که در زیر آن ها ذکر شده است...
درس 1 -- ابعاد زمان
چگونه شما می توانید متن های چند بعدی از یک تک لایه متن ایجاد کنید.
درس 2 -- رعد و برق اثر قلم مو
چگونه برای ایجاد یک براش رعد و برق و استفاده از آن برای ایجاد اثرات جالب.
درس 3 - ساختمان کامپوزیت
چگونگی ترکیب دو عکس برای ساخت کامپوزیت میباشد.



ادامه مطلب ...


تيزر تصويري آلبوم جديد و فوق العاده زيبای زيباي بهنام علمشاهي به نام دو نفره ... با کیفیت عالی

( ترانه : حميد فريزند , حامد سيفی پور , مريم غفاری )
( آهنگ : حميد رهنورد / تنظيم : پيام هوشمند , سعيد ساشا , سياوش صدری )
( آلبوم دو نفره اول مرداد ماه از شركت آواي نكيسا در سراسر ايران پخش خواهد شد )




ادامه مطلب ...


یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 15:24 ::  نويسنده : saeed

دانلود مستند ورزشی پله اسطوره برزیلی Pele Documentary

ادیسون آرانتس دوناسیمنتو ملقب به پله متولد ۲۳ اکتبر ۱۹۴۰ در تِرس کوراسائویس بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل است. پله در دوران بازیکنی خود سه جام جهانی را کسب کرد و رکوردهای بسیاری را شکست. از جمله اولین بازیکنی که ۱۰۰۰ گل به ثمر رساند. از القاب دیگر او او ری (شاه) و پرولا نگرا (مروارید سیاه) بودند. او عموماً به عنوان بزرگترین بازیکن تاریخ جهان شناخته می‌شود. او ضمن مهارت بازی به عنوان هافبک یا مهاجم، مهارت کامل بازی با هر دو پا را داشت. تمام‌کننده‌ای قهار بود، دریبل‌زنی بی‌نظیر و پاسوری به یاد ماندنی. او حتی به عنوان یک فوروارد تکل‌زن قهاری نیز بود. سرعت و قدرت شوت او از معروف‌ترین ویژگی‌هایش هستند.او در دوران حرفه‌ای خود سه جام جهانی را کسب کرد و ۱۲۸۱ گل به ثمر رساند. او تمام دوران فوتبال خود را در باشگاه برزیلی سانتوس بازی کرد و تنها در سال‌های آخر به آمریکا رفت تا برای کوسموس بازی کند. بعد از بازنشستگی در ۱۹۷۷ او به عنوان شخصیتی ورزشی فعالیت کرده‌است و مدتی وزیر ورزش برزیل بوده‌است. در این مستند زیبا به لحظات به یادماندنی از دیدارهای باشگاهی و ملی این اسطوره کهن و ستاره برزیلی را تماشا خواهید کرد و بخشی از زندگی شخصی و از ناگفته هایی در مورد پله، در این مستند کمیاب پرده برداشته می شود و در کنار آن، گل های دیدنی این فوتبالیست صاحب نام را می توانید ببینید. این مستند با کیفیت عالی avi. و جزو  HDTV که یکی از بهترین کیفیت های نمایش فیلم خانگی است.

 

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود بازي کم حجم آزاد کردن پرنده ها از قفس برای کامپیوتر Bowman Legend


شما و يک تيرکمان و يک قفس پر از پرنده , چقدر مهارت داريد پرندگان را از قفس آزاد کنيد؟ پس مشخص شد که کار شما در اين بازي چيست . شما بايد با تيرکمان پرنده ها را از قفس خارج کرده و امتياز کسب کنيد. اين بازي داراي گرافيک خوب و همچنين حجم پاييني مي باشد و نصب بازي نيز بسيار راحت است. اميدواريم از اين بازي زيبا لذت ببريد.

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود بازی کم حجم و ترسناک Silent Evil: Kates Rescue

Silent Evil: Kates Rescue یک بازی ترسناک و با حجم کم است که توسط کمپانی معروف و نام آشنای Big Fish Games در سال 2011 میلادی عرضه شده است . در این بازی Kate به طور اسرار آمیزی ناپدید شده است و شخصیت اصلی داستان یعنی Dinah برای یافتن او تلاش می کند و شما نیز باید با جمع آوری سرنخ در مراحل مختلف به Dinah برای یافتن کمک کنید . این بازی یکی از بازی های hidden object و فکری می باشد که میتوانید لحظات خوشی را داشته باشید . برای دریافت این بازی زیبا و کم حجم به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

 



ادامه مطلب ...


 مجموعه ای زیبا و دیدنی از تصاویر مختلف Best Mixed Wallpapers

مجموعه ای زیبا و دیدنی از 50 والپیپر مختلف را برای شما کاربران عزیز به صورت رایگان آماده ی دریافت کرده ایم . این تصاویر به علت تنوع برای استفاده در دسکتاپ بسیار مناسب هستند . فرمت تمامی این تصاویر JPG بوده و ابعاد آنها نیز 1920x1200 است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . امیدواریم از این مجموعه ی زیبا لذت ببرید . برای دریافت این تصاویر به ادامه ی مطلب بروید .


 



ادامه مطلب ...


طراحی مجازی اتاق ها با Room Arranger v5.69.0.213 Multilingual

Room Arranger ابزاری کم حجم است که به شما برای طراحی دکوراسیون اتاق های مختلف کمک می کند . این نرم افزار با مجازی سازی اتاق های مختلف ساختمان همچون هال ، آشپزخانه ، باغچه ، دفتر کار و ... طراحی را برای شما بسیار آسان می کند . با این نرم افزار می توانید از جابه جایی وسایل خانه جلوگیری کنید و با چند کلیلک به صورت مجازی وسایل اتاق را جابه جا کنید .  این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا بدون کشیدن طرح بر روی کاغذ همه چیز را شبیه سازی کرده و وسایل را بدون هیچ مشکلی در جاهای مختلف قرار داده و مکان آن را آنالیز کنید.



ادامه مطلب ...


 

دانلود مستند انقراض زنبورها The Vanishing of the Bees

 

تاریخ عرضه : 2009 میلادی

کیفیت : عالی

فرمت : AVI

ابعاد : 720x416

زبان : انگلیسی

زیرنویس : ندارد

حجم کل : 1.1 گیگابایت

 

توضیحات : برخی از کارشناسان بر این باورند که نسل زنبورهای عسل در حال انقراض است و دراین مستند شما با دلایل و عوامل مختلفی برای به اثبات رسیدن این فرضیه آشنا می شوید و کارشناسان به طور دقیق مسئله را بررسی میکنند و درنهایت ..




ادامه مطلب ...


 

دانلود انیمیشن بزغاله ی ناقلا Shaun the Sheep: The Big Chase 2011

 

تاریخ عرضه : 2011 میلادی
ژانر : انیمیشن / کمدی
کیفیت : DVDRip XviD - بسیار خوب
فرمت : AVI
کیفیت صدا : MP3 - 112Kbps
مدت زمان : 48 دقیقه
ابعاد : 640x368
حجم : 700 مگابایت
توضیحات : حتما با سری ماجراهای کمدی گوسفند ناقلا آشنا هستید ، Shaun the Sheep: The Big Chase نیز جدیدترین عنوان عرضه شده از این انیمیشن محبوب است که در این ماجرا این بار گوسفند ناقلا و دوستانش در اطراف مزرعه پیست مسابقات میسازند و با هم به رقابت می پردازند و ...

 

 

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود مستند مارماهی غول پیکر National Geographic - Monster Fish: Giant Eels

 

 

تاریخ عرضه : 2011 میلادی

کیفیت : 720p HDTV x264 - عالی

کیفیت صدا : AC3 384 Kbps 48.0khz

ابعاد : 1280x720

زبان : انگلیسی

زیرنویس : ندارد

 

توضیحات : مارماهی ها در واقع ماهیانی هستند که همانند تمساح مانند مار هستند و طول عمر آنها نیز به 100 سال می رسد . حال Zeb در این مستند در جستجوی یافتن بزرگترین مارماهی دنیا است و جستجوی خود را از نیوزیلند شروع میکند سپس در جزایر سولومون موفق به شکار یک مارماهی عظیم میشود و ...



ادامه مطلب ...


نرم افزار SlimDrivers برنامه ای به منظور تشخیص و گرفتن آخرین درایور های سخت افزار نصب شد بر روی کامپیوتر ها می باشد. بسیاری از برنامه ها خودشان قابلیت تشخیص آپدیت های جدید را دارند یا می توانند آپدیت های جدید احتمالی را بررسی کنند. اما بعضی درایورهای بسیار منحصر به فرد هستند و امکان بازخورد و بررسی منظم آپدیت ها را ندارند. در این موارد این نرم افزار با دانلود رایگان درایور کمک شما می آید.
برنامه دارای رابط کاربری رنگارنگ و ابتکاریست که جریان کاری همراه با افکت های تصویری زیبا را برای شما فراهم می کند. نه تنها امکان آپدیت درایورها را برای شما ایجاد و به صورت خودکار، آپدیت موجود برای آنها را بررسی کرده و و نصب می کند، بلکه می داند چطور به درستی درایورها را حذف کند. شما می توانید از سایت دانلود رایگان نرم افزار این برنامه دانلود درایور سخت افزاری رو دریافت کنید.

SlimDrivers 2.2.13262 Build 5277 - نرم افزار بروز رسانی آخرین آپدیت سخت افزار

اما سودمندترین قابلیت SlimDrivers قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان آن می باشد. ایجاد بک آپ از درایور های غیرقابل تعویض وقتی سیستم را دوباره نصب می کنید یکی از مهمترین امکانات این نرم افزار می باشد یعنی این نرم افزار کم حجم در عین حال قدرتمند می تواند درایور های بک آپ گرفته شده را بازیابی کند. تمام طرح سازنده های این برنامه Driver سخت افزار، امکان اجرا و استارت آپ، بررسی خودکار آپدیت ها در دوره های زمانی، و ایجاد نسخه های پشتیبان در بازه های زمانی تعیین شده است. SlimDrivers بر روی سیستم عامل های ویندوز 2000, xp, vista, 7 قابل نصب درایور می باشد.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 1:23 ::  نويسنده : saeed
 
DataRecover2010_www.mihandownload.com.jpg
امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای کامل بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات را آماده کرده ایم. به هردلیلی و در هر دستگاهی اگر اطلاعات خود را از دست داده اید می توانید با انتخاب یکی از این نرم افزارها آنها را بازیابی نمایید. این مجموعه شامل نرم افزارهای بازیابی اطلاعات در ویندوز و لینوکس و در میان فایل های سیستمی ، سی دی و دی وی دی های آسیب دیده ، حافظه های جانبی فلش ، انواع مموری کارت ها ، دوربین های دیجیتال و پلیرهای موسیقی است که انتظار می رود نیاز عده کثیری از کاربران را برای بازیابی اطلاعات از دست رفته برطرف سازد. قطعأ از دست دادن اطلاعات ذخیره شده بر روی سیم کارت برای هیچکس امری خوشایند نخواهد بود بخصوص که اطلاعات از دست رفته دارای اهمیت باشد. از جمله قابلیت های بسیاری مفید و کاربردی که در این مجموعه وجود دارد امکان بازیابی پیامک ها و شماره های ذخیره شده در سیم کارت تلفن های همراه هست که در اتفاقات و موارد این ذکر شده می توانید از آن بهره مند شوید. همچنین می توانید عکس هایی که به هردلیلی آسیب دیده و یا ناقص هستند را با شناسایی پیکس ها به صورت اتوماتیک تا حد زیادی اطلاح نمایید. این مجموعه نرم افزاری کاملو قدرتمند را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


 
دانلود اسکرین سیور Ferrari Power Screensaver
اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) از جمله ابزارهایی است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بجای استفاده از اسکرین سیورهای ساده و یکنواخت ویندوز از اسکرین سیورهای جذاب تری استفاده کنیم که با سلیقه ما نیز همخوانی داشته باشند بسیار ایده آل خواهد بود. امروز در سایت میهن دانلود اسکرین سیوری بسیار زیبا و چشم نواز برای شما عزیزان آماده کرده ایم. Ferrari Power نام اسکرین سیوری است که آن را برای شما آماده کرده ایم و مدت زمان زیادی از تاریخ انتشار آن نمی گذرد. این اسکرین سیور شما را به دیدن بیش از 100 عکس زیبا از خودروهای شرکت ایتالیایی Ferrari دعوت می کند. کیفیت این تصاویر بسیار مناسب بوده و در صورت تمایل می توانید با فشردن کلید F2 هرکدام از تصاویر را به تصویر پس زمینه خود تبدیل نمایید. از جمله موارد قابل ذکر در مورد این اسکرین سیور می توان به امکان تهیه یک لیست از عکس های مورد علاقه و همچنین افکت های زیبای بکار رفته در آن اشاره کرد. این اسکرین سیور زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
جهت دانلود اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


برای اولین بار در میان سایت  های فارسی زبان دانلود رایگان مجموعه VOA Special English روان ترین و ساده ترین مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی با استفاده از اخبار
اين مجموعه تنها به دلیل درخواست هاي فراوان کاربران مبني بر قرار دادن اخبار هاي انگليسي در سایت قرار گرفته است

در پست امروز وب سایت میهن دانلود باز هم شاهد یکی دیگر از مجموعه های فوق العاده آموزش زبان انگلیسی هستید. مجموعه

VOA Special English

روان ترین و ساده ترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی می باشد که با استفاده از اخبار زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش می دهد. در واقع این مجموعه شامل اخبار های شبکه معروف VOA که مخفف Voice of America یا همان صدای امریکا می باشد، که تنها شبکه ای است که گوینده گان آن خبر ها را به گونه ای بیان می کنند که قابل فهم و درک عموم مردم باشد. به زبان ساده تر این شبکه از زمان تاسیس خود یعنی 19 اکتبر 1959 تنها به صورت آزمایشی شروع به کار کرد و تنها هدف آن برقراری ارتباطی شفاف و ساده با مردم بود و قصد داشت که به جهانیان بفهماند زبان انگلیسی یک زبان بومی و محدود به چند کشور نیست بلکه همه می توانند از آن استفاده کنند این هدف سبب شد که امروز شبکه VOA به معروف ترین شبکه های خبری در سراسر جهان تبدیل شود. اما استفاده این مجموعه آموزشی دارای 3 مزیت بسیار عالی است. مزیت اول: شبکه VOA تنها شبکه ای است که گوینده گان آن از 1500 کلمه رایج و پر کاربرد زبان انگلیسی در هنگام بیان جملات خبری خود در موضوعات مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، ورزشی، اکتشافات، رویداد های جهان و ... استفاده می کنند که این خود موجب آشنایی آسانتر افراد با کلمات رایج زبان انگلیسی می شود. مزیت: دوم مربوط به ارائه جملات ساده است به طوری که در آنها به هیچ عنوان از اصطلاحات پیچیده و مشکل زبان انگلیسی استفاده نشده است و زبان آموزان در هنگام صحبت کردن بتواند با بیان نمودن جمله مورد نظر مقصود خود را به راحتی بیان کنند. همچنین مزیت سوم: مربوط به سرعت آهسته خواندن خبرها می باشد همانطور که میدانید اکثر گوینده گان خبری بسیار سریع خبرها را می خوانند که گاهآ این موضوع خود باعث درک نادرست افرد از کلمات و جملات می شود که این موضوع در گوینده گان شبکه VOA کاملآ بر عکس است در واقع گوینده گان این شبکه به صورت آهسته و کاملآ روان و با سرعت استاندارد شروع به خواندن خبر ها می کنند تا جملات برای زبان آموزان و افراد با سطح دانش مختلف از زبان انگلیسی قابل فهم باشد. علاوه بر این همراه با فایل های صوتی خبر ها، کتاب های الکترونیکی مربوط به آنها نیز قرار داده شده تا زبان آموزان به راحتی بتوانند با شکل صحیح کلمات و جملات آشنا شوند و همچنین در صورتی که متوجه مفهوم کلمه ای نشدند با دیدن آن کلمه درک دقیق و بهتری از آن داشته باشند. وب سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی کاملترین مجموعه فایل های آموزشی شبکه

VOA

را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.


جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 26 تير 1390برچسب:فیلم اموزشی,نرم افزار,نرم افزار اموزش زبان,نرم افزار جديد,کتاب اموزش زبان,VOA Learning English Videos,VOA Special English 2001 2007,اموزش زبان,اموزش زبان المانی,اموزش زبان انگلیسی,اموزش زبان انگلیسی با استفاده از اخبار,اخبار,اخبار انگلیسی,ازمون تافل,خرید فیلم اموزش زبان انگلیسی,خرید مجموعه اموزش زبان,دانلود,دانلود فیلم اموزش زبان,دانلود فیلم اموزش زبان انگلیسی,دانلود فیلم اموزشی ایلتس,دانلود فیلم اموزشی تافل,دانلود مجموعه آموزش زبان انگلیسی VOA Special English,دانلود مجموعه اموزش زبان انگلیسی,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار 2010,دانلود نرم افزار اموزش زبان انگلیسی,دانلود نرم افزار جديد,دانلود کتاب صوتی اموزش زبان انگلیسی,دانلود VOA Special English,دانلود اخبار انگلیسی,دانلود اخرين ورژن نرم افزار,دانلود جديد ترين نرم افزار,دانلود رايگان,دانلود رايگان نرم افزار,دانلود رایگان فیلم اموزش زبان انگلیسی,زبان,سی دی اموزش زبان,سايت دانلود نرم افزار, :: 1:10 ::  نويسنده : saeed
 
 دانلود سری کامل کارتون به یادماندنی گوریل انگوری The Great Gape Ape
باردیگر افتخار داریم برای اولین بار تمام قسمت های کارتون به یادماندنی گوریل انگوری را برای دوستداران میهن دانلود آماده کنیم
دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود

از بازدیدکننده محترم ( شهریار عزیز ) که در پیدا کردن قسمت ها به ما کمک کردند تشکر می کنیم


آپدیت پست به پایان رسید.تمام 32 قسمت اضافه شد

به دلیل درخواست های فراوان شما عزیزان در مورد قرار دادن کارتون های قدیمی، این بار نیز کارتون گوریل انگوری را به صورت زبان اصلی و با کیفیت بالا برای شما آماده کردیم.این کارتون 32 قسمت دارد که قسمت 30 آن در اینترنت پیدا نشد و بقیه قسمت ها به مرور اضافه خواهد شد.امیدواریم با دیدن این مجموعه خاطرات ایام کودکی شما عزیزان بار دیگر زنده گردد.
نمایش گوریل انگوری (به انگلیسی: The Great Grape Ape Show) مجموعه کارتونی محصول هانا-باربرا بود که در سال‌های ۱۹۷۵ (میلادی) تا ۱۹۷۸ (میلادی) از شبکه ABC آمریکا پخش می‌شد.گوریل انگوری و بیگلی بیگلی در سفرشخصیت اصلی این کارتون یک گوریل ۴۰ فوتی است که عاشق انگور است. این شخصیت بعد از هر صحبتی که می‌کند کلمهٔ انگوری را دو بار تکرار می‌کند.(Grape Ape, Grape Ape) او همراه یک سگ به نام بیگلی بیگلی (Beegle Beagle) و روی سقف ماشین او به کشورهای مختلف جهان سفر می‌کند و در این سفر با ماجراهای مختلفی رو برو می‌شود.
در ایران به جای گوریل انگوری و به جای بیگلی بیگلی اصغر افضلی گویندگی کرده اند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ادامه مطلب ...


 
دانلود نرم افزار پلیر MEDIARevolution 3.5.2

پلیرها از جمله نرم افزارهایی هستند که تنوع در آنها بیش از دیگر نرم افزارها وجود دارد. در طی سالیان اخیر نرم افزارهای پلیر همواره به سمت چندکاره شدن پیش رفته اند و در تلاش بوده اند تا طیف وسیع تری از نیازهای کاربران را در قالب یک نرم افزار برطرف سازند که البته این روند بهه نفع کاربران نیز بوده است. نرم افزار MEDIARevolution قادر است تا همه نیازهای شما را در مورد اجرای فایل های صوتی و تصویری برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فایل های صوتی و تصویری را با فرمت های مختلف اجرا نمایید. همچنین امکان اجرای دی وی دی نیز در این نرم افزار گنجانده شده است. از جمله دیگر موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به استفاده ناچیز آن از منابع سیستم اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


 
دانلود دیسک نجات Kaspersky Rescue Disk v10.0.29.6 Build 11.07.2011
 
کاربران رایانه بخوبی می دانند که اگر خواهان امنیت اطلاعات و حفظ سلامت سیستم خود هستند حتمأ می بایست از یک آنتی ویروس مناسب استفاده کنند. اما در حالتی که آلودگی بیش از حد سیستم موجب تخریب ویندوز شده و قادر به استفاده از ویندوز نیستید قطعأ کاری از دست آنتی ویروسی که درون ویندوز نصب کرده اید نیز برنخواهد آمد. در چنین شرایطی استفاده از یک دیسک نجات امری کاملأ معقول است. اکثر شرکت های تولید کننده آنتی ویروس چنین دیسکی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده کاربران ارائه می کنند و البته کمپانی روسی Kaspersky هم که صاحب امتیاز یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های دنیا به همین نام است نیز از این موضوع به سادگی نخواهد گذشت و همواره دیسک مخصوص به خود را به صورت بروز رسانی شده در اختیار کاربران قرار می دهد. Kaspersky Rescue Disk که امروز قصد معرفی آن را داریم بخوبی می تواند مشکلات سیستم شما را در حالتی که به ویندوز دسترسی ندارید برطرف سازد. یکی از خصوصیات بارز این دیسک در اسکن اطلاعات و پاکسازی هوشمند فایل های اجرایی بدون آسیب دیدن و یا حذف آنها است. همچنین برخلاف دیگر دیسک های مشابه ، می توانید نسخه ای از آن را بر روی حافظه فلش خود داشته باشید و الزامأ نیازی به رایت دیسک نمی باشد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 
- پاکسازی سیستم بدون نیاز ویندوز.
- امکان اسکن درایوهای سیستم با فایل سیستم Fat32 و NTFS.
- بروز رسانی شده تا تاریخ 16.01.2011 همراه با قابلیت بروز رسانی.
- امکان ذخیره برروی دیسک و حافظه فلش.
- و...
 
توجه:
پس از خارج کردن فایل ها از حالت فشرده ، فایل ایمیج را با استفاده از یکی از نرم افزارهای رایت دیسک ، رایت نمایید و از آن استفاده کنید. 
 


ادامه مطلب ...


funny

 

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : saeed

منبع : www.AsanDownload.com 


امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند. این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

قابليت هاي كليدي نرم افزار VLC Media Player v1.1.10:
- پشتيباني كامل از انواع مختلف فرمتهاي صوتي و تصويري
- پخش انواع DVD ،VCD با كيفيت FULL HD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و كاربر پسند بصورت كاملا رايگان
- پشتيباني از فايلهاي ناقص دانلود شده و پخش ديسكهاي مخدوش شده
- پشتیبانی در زبان های مختلف از جمله زبان شيرين فارسي
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز، لینوکس، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب ...


شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 16:18 ::  نويسنده : saeed

منبع : www.AsanDownload.com


گروه آسان دانلود اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.07 build 3 Retail:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب ...


شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 16:21 ::  نويسنده : saeed

با خطاهای کامپیوتر خداحافظی کنید Maximum Software Bug Doctor



آیا کامیپوتر شما به دلایل نامعلوم کرش ( ناگهان خاموش شدن =Crach) می شود؟ آیا شما با صفحه آبی که به صفحه مرگ معروف است مواجه می شوید؟ آیا با خطاهای عجیب و غریب هنگام بالا آمدن ویندوز مواجه می شوید؟ و بسیاری از این سوالات که برای کاربر کامپیوتر بسیار دردناک است. تحقیقات شرکت Maximum Software نشان می دهد که 94% کامپیوترها بعد از 30 روز کار کردن با خطاها و کرش شدن های مختلفی روبرو می شوند که کوچکترین دلیل آن برای مثال حذف نرم افزارهای نصب شده به صورت ناقص می باشد. برای برخی از این دلیل ها که باعث به وجود آمدن خطاها و کرش های متوالی و در نتیجه از بین رفتن اطلاعات می شود راه حل ساده ای وجود ندارد. به همین دلیل گروه پرتوان آسان دانلود در نظر دارد نرم افزاری را معرفی کند تا کاربران با آن به آسانی بتوانند خطاهای کامپیوتر را رفع کنند.
Bug Doctor نرم افزاری است مخصوص از بین بردن خطاها و کرش های بی مورد کامپیوتر که بسیار آسان و کاربردی به رفع خطاها می پردازد. اگر از تعمیر کامپیوتر و بردن آن به تعمیرگاه و هزینه کردن خسته شده اید آسان دانلود این نرم افزار به شما پیشنهاد می دهد. به طور متوسط کامپیوترها دارای بالای 200 خطای پنهان و آشکار هستند که مستقیم و غیرمستقیم به خرابی های مختلف کامپیوتر می رسند.Bug Doctor میتواند بسیاری از خطاهای کامپیوتر را که به دلیل های مختلف پدید می آیند را رفع کند این خطاها که توسط نرم افزارها رفع می شوند بالای 100 خطای مختلف می باشند. به این ترتیب شما کامیپوتری سالم و بدون دردسر خواهید داشت که نتیجه اش افزایش سرعت کارایی ویندوز خواهد بود. آسانی کار با نرم افزار باعث می شود که نیاز به دانش فنی نباشند و کافی است دکمه ها کلیک کنید تا تمامی مراحل تخصصی توسط نرم افزار به سرعت انجام شود. آسان دانلود این نرم افزار را بر روی سرورهای قدرتمندش برای دانلود رایگان آماده کرده است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Maximum Software Bug Doctor v7.0:
- اسکن و جستجو کامپیوتر برای یافتن خطاها
- رفع خطاهای مزاحم به آسانی که باعث مشکلات کامپیوتر شده اند
- تعمیر فایل های خراب پنهان که در عمیقا در کامپیوتر قرار دارند
- جلوگیری از کرش و خطاهای مخفی که باعث آسیب به کامپیوتر می شوند
- اجتناب از خطاهایی که هنگام بارگزاری ویندوز نمایان می شود
- آسانی که با نرم افزار و رابط گرافیکی مناسب
- رفع خطاها و کرش ها به طور اتوماتیک
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7
- و...


 



ادامه مطلب ...


شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : saeed

 

دانلود Ashampoo 3D CAD Professional  نقشه کشی به روشی نوین


اکثر معماران و طراحان نقشه های ساختمانی که کارشان طراحی است اولین انتخابشان AutoCad است. این ابزار حرفه ای تمامی امکانات لازم برای طراحی یک نقشه کامل را دارد اما کار کردن با آن بسیار دشوار است و تنها حرفه ای ها می توانند با آن کار کنند. در این پست ما قصد معرفی نرم افزاری را داریم که در عین حرفه ای بودن فوق العاده ساده است و نسبت به AutoCad بسیار ساده تر کار نقشه کشی را امکان پذیر می کند. Ashampoo 3D CAD Professional نام این ابزار بسیار مفید و ساده اما حرفه ای و پیشرفته است. این ابزار به راحتی هرچه تمام تر تمامی Object های مورد نیاز برای طراحی سه بعدی یک ساختمان را کنار هم قرار داده و در نهایت خروجی را به عنوان یک ساختمان به طراح تحویل می دهد.
هماهنگی کامل با نرم افزارهای دیگری که در این زمینه وجود دارند یکی از قابلیت های مهم و کلیدی این ابزار محسوب می شود ؛ به واسطه پشتیبانی از فرمت های مختلف در نقشه کشی است که این ابزار می تواند به راحتی با نقشه های طراحی شده با نرم افزارهای دیگر ارتباط برقرار کرده و آن ها را مورد ویرایش قرار دهد.
نمایش تصاویر در این نرم افزار به صورت کاملا سه بعدی خواهد بود ؛ یعنی می توان تصاویر یک ساختمان سه بعدی را چرخاند و از بعد های مختلف آن را مورد بررسی قرار داد ؛ این امر با توجه به تکنولوژی های جدیدی که در نقشه های سه بعدی ارائه شده نکته بسیار مهم و کلیدی است که کاربران و طراحان حرفه ای به آن توجه ویژه ای دارند. تبدیل خروجی به فرمت قابل اجرا در نرم افزار Cinema 4D یکی از دیگر قابلیت های گنجانده شده در Ashampoo 3D CAD Professional است که برای طراحان حرفه ای اهمیت زیادی دارد.
طراحی نقشه های خلاقانه ، سایه گذاشتن برای طراحی ها ، امکان ساخت Tour برای نقشه های سه بعدی طراحی شده به منظور نمایش و راهنمایی ، وجود انواع Object ها در طراحی نظیر انواع وسایل موجود در آشپزخانه یا وسایل موجود در اتاق های خواب و انبوهی از قابلیت های دیگر که طراحان حرفه ای حتما پس از دانلود و نصب این ابزار کارآمد به آن ها دسترسی پیدا خواهند کرد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo 3D CAD Professional v3.0.2:
- طراحی نقشه های سه بعدی به صورت کاملا حرفه ای و پیشرفته
- سازگار با دیگر فرمت ها استفاده شده در طراحی نقشه ها
- هماهنگی با دیگر نرم افزارهای موجود در این زمینه
- امکان تبدیل خروجی به فرمت سازگار با نرم افزار Cinema 4D
- استفاده بسیار آسان تر نسبت به نرم افزارهای مشابه
- وجود تمامی ابزارهای لازم برای طراحی های سه بعدی
- پرخش 360 درجه ای نقشه ها
- وجود چندین نقشه و طرح آماده برای ایده برداری
- طراحی نقشه های خلاقانه
- وجود تمامی Object های مورد نیاز برای طراحی اتاق ها ، آشپزخانه و ...
- وجود چندین مدل نقشه برای ایده برداری
- امکان خروجی گرفتن به صورت Tour از نقشه طراحی شده
- قابلیت سایه دار کردن بخش های مختلف طرح
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب ...


شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : saeed
شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 16:11 ::  نويسنده : saeed